2015. május 6., szerda

Többször futottam bele abba a hibába, hogy saját magam helyett elmentem körmöshöz és több ezer forintért készíttettem vele műkörmöt. Nagyon elgyengült tőle a saját körmöm, és teljesen elvékonyodott. 
Ezért szétnéztem az interneten, hogy van-e valami egyszerű , de annál szebb otthon elkészíthető módszer a szép körmökért. Találtam első ízben 3 olyan köröm típust amit megcsináltam saját magamnak, és az egyszerűsége mellet, még mutatós is lett. A legfontosabb, hogy szinte alig költöttem valamit, hiszen körömlakkom volt itthon, a többi pedig nem került semmibe :) 

Kenj egy alapszínt a körömre, majd vékony dísz szalaggal a képen látható módon csinálj valami alakzatot. Kend rá a második színt, és hagyd rajta az előzőleg felhelyezett szalagokat. 
Amint kész vedd le a szalagot és hagyd megszáradni. A biztonság kedvéért kend le átlátszóval is. 

 
 Hirdetés
 

6 lépésben az extra jó körömért. 
 

 Így készíthetsz puzzle körmöket, 5 színből. Nagyon jó fog kinézni a végére.
a

Tetszett ez?

Megosztod?

Az oldalról

Bemutatom Nektek napról napra, hogy mivel lehet spórolni, és hogyan lehet ügyesen takarékoskodni. Azonban aranyos vicces és inspiráló történeteket is szoktam feltenni az oldalra, tehát elég sokrétű a tartalom. Érezd jól magad nálam, és ha valami tetszik oszd meg a barátaiddal is.
Üzemeltető: Blogger.

Heti legjobbak

Hirdetés